بیرجند؛

دل هر انسان تعیین کننده سرنوشت اوست

میل و گرایش هر انسان به دو جریان حق و باطل تعیین کننده سرنوشت اوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اولین سالگرد اب الشهید آیت الله سید احمد عبادی در شهرستان خوسف گفت:جایگاه اهل بیت در احادیث و روایات بر هیچ کس پوشیده نیست اما همواره کسانی هستند که این حقیقت را انکار می کنند.دل هر انسان تعیین کننده سرنوشت اوست

آیت الله سید علیرضا عبادی با تأکید بر جایگاه دل در تعیین سرنوشت هر انسان افزود: در کل دنیا تنها دو جریان وجود دارد و آن حق و باطل است.

وی گفت: کربلا جریان است ، نه نقطه جغرافیایی در عراق و اگر منافع ما هم تأمین شد و به هیچ کس کار نداشتیم در جریان کربلا رفوزه ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور وهب و مادرش در کاروان ابی عبد الله افزود:افرادی در دنیا هستند که شاید مسلمان نباشند اما از مردم فلسطین و یمن حمایت می کنند،زیرا دل این افراد با حسین است هر چند دین ندارند.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:عزاداری برای امام حسین(ع) خوب است اما تعیین کننده نیست،زیرا بعضی از افراد در راه حق بودند اما گمراه شدند.

وی افزود:امروز شمرها و یزید ها هنوز وجود دارند و مریدان اهل بیت را به خاک و خون می کشند اما بدتر از اینها کسانی هستند که کار آنها را توجیه کرده و از آنها دفاع می کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار