بیرجند؛

امید عدم تجاوز کشورهای مستکبر، عین مرگ است

این مسئله که ما از کشورهای مستکبر امید عدم تجاوز داشته باشیم،عین مرگ است و شدنی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و مدیران اداره کل پدافند غیر عامل خراسان جنوبی گفت: در دنیا کشورهایی هستند که اصل کارشان بر اساس تعدی و تجاوز است و برای هیچ کس جز خودشان ارزشی قائل نیستند، حال می‌توان به این کشورها گفت که به ما تجاوز نکنید؟

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی افزود: اگر بخواهیم آسودگی و امنیت داشته باشیم تنها راه آن آمادگی است و همانگونه که میکروب و ویروس در بدن سالم جا نمی‌گیرد، دشمن نیز توان رخنه و نفوذ در کشور ضعیف را دارد.

وی گفت: تنها راه مقابله با دشمن آمادگی همگانی است و آنگاه دشمن می‌فهمد توان هیچ نفوذی را ندارد و این دفاع وظیفه همه مردم است و پیر و جوان، زن و کودک نمی‌شناسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:همانگونه که در مسائل پزشکی رعایت بهداشت بر درمان ارجحیت دارد در زمینه دفاع نیز ممانعت از ورود دشمن بسیار با ارزش‌تر از رفع تخریب‌های دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی گفت:عموم مردم در کنار مسئولان باید در زمینه پدافند غیر عامل تلاش کنند و در این راستا باید آگاهی‌های عمومی در سطح خانواده‌ها به فرزندان آموزش داده شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.