بیرجند؛

فعالیت های پدافندی دامپزشکی اعتماد را به مردم هدیه می کند

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دامپزشکی خراسان جنوبی با اقدامات پدافندی اعتماد را به کشور و مردم سرتاسر استان هدیه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه افتتاح اتاق مدیریت بحران دامپزشکی در خراسان جنوبی گفت: فعالیت های بهداشتی و پیشگیرانه دامپزشکی استان سبب جلوگیری از بروز بیماری های خطرناک و مشترک بین انسان و دام می شود ، که در نهایت سلامت و اعتماد مردم را تأمین می کند.فعالیت های پدافندی دامپزشکی استان اعتماد را به مردم هدیه می کند

دکتر هوشنگ حاتمی آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات پرسنل دامپزشکی استان را تحسین کرد و افزود: با توجه به مرز مشترک بین استان و کشور افغانستان در پیشگیری از بروز بیماری ها و کنترل آن بسیار خوب عمل شده است.

مدیر اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و جمع کثیری از مسئولان دستگاه های اجرایی استان، اتاق مدیریت بحران دامپزشکی افتتاح شد .

دکتر رفیعی پور افزود: این اتاق مجهز به اقلام و تجهیزات فنی نظیر شعله افکن، سمپاش، وسایل معدوم سازی، تجهیزات معاینه و معدوم سازی، نمونه برداری، حفاظت وسایل شخصی و بسیاری تجهیزات دیگر بوده است که با هدف تسهیل در تجهیز اکیپ های عملیاتی و سرعت عمل اکیپ های واکنش سریع راه اندازی شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار