شاهرود؛

‌اغاز پرواز های کیش ایر در اراک وشاهرود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: آغاز پروازهای کیش ایر به اراک و شاهرود در آینده نزدیک برقرار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشاهرود؛ مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر ضمن ابراز خرسندی از برقراری راه پروازی سنندج به کیش از آغاز پروازهای کیش ایر به اراک و شاهرود در آینده نزدیک خبر داد.

‌کاپیتان محمدتقی جدیدی گفت: در راستای رشد گردشگری جزیره کیش و با توجه به اینکه گسترش خطوط هوایی این منطقه مهم گردشگری ازجمله رسالت‌های کیش ایر به شمار می‌رود، پرواز کیش به سنندج و بالعکس برقرار شد.

وی افزود: از آنجایی‌که ما موظف هستیم که هر چه در توان داریم را در جهت رشد گردشگری کیش به کار بیندازیم، لذا خط پروازی سنندج افتتاح شد تا هموطنانمان بتوانند در این استان نیز راحت و آسان به کیش سفر کنند.

جدیدی از درخواست‌های تازه استان‌های دیگر برای برقراری خط پروازی به کیش خبر داد و اظهار کرد: ازآنجایی‌که اغلب استان‌های کشور توسط کیش ایر به کیش متصل شده‌اند، تلاش داریم که سایر بخش‌ها را نیز مرتبط کنیم، بر همین اساس بر روی تقاضاهایی که از سایر شهرها به دست ما می‌رسد، کار می‌کنیم و با آغوش باز چنین مواردی را پذیرا هستیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر تصریح کرد: درخواست‌هایی از سوی شهر شاهرود و اراک نیز برای برقراری پرواز وجود دارد که ان‌شاءالله در آینده بسیار نزدیک انجام می‌شود.

‌کاپیتان محمدتقی جدیدی ، پروازهای سنندج را دو بار در هفته اعلام کرد و گفت: پروازهای کیش به سنندج و بالعکس دو روز در هفته یعنی روزهای شنبه و سه‌شنبه برقرار خواهد بود که جای بسی خوشحالی دارد و مفتخریم که توانسته‌ایم غرب کشور را به کیش متصل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر گسترش خطوط پروازهای خارجی کیش ایر اظهار کرد: بنا داریم که در این راستا اقداماتی را انجام دهیم و صدالبته پایش‌هایی نیز انجام‌ شده است، اما با توجه به اهمیت این اطلاعات و رقابتی بودن شرایط بازار کنونی نمی‌توانیم به جزئیات آن تا زمان موردنظر بپردازیم.

‌جدیدی، رشد پروازهای هوایی به کیش را یکی از مسائل مهم در توسعه گردشگری این منطقه دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه کیش نیاز دارد که زیرساخت‌های لازم برای رشد گردشگری آن فراهم شود، ما نهایت تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهیم تا بتوانیم خطوط هوایی گسترده‌تری را ارائه کنیم.

وی بیان کرد: بدیهی است که وجود خطوط هوایی مختلف به تمام شهرهای کشور یکی از بخش‌های مهم و زیرساخت‌های اساسی گردشگری است لذا ما برای اجرای آن نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر افزایش پیدا نکردن قیمت بلیط های کیش ایر را یک الزام خواند و گفت: طبق دستور مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، ماتحت هیچ شرایطی حتی در زمان‌های شلوغ نظیر نوروز نیز نرخ قیمت‌ها را افزایش نمی‌دهیم و تعرفه را ثابت کرده‌ایم، زیرا این امر موجب اعتماد گردشگران و تأثیر بر اقتصاد جزیره می‌شود.
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار