جزئیات اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در چند مورد رشته‌های اعلام نیاز اشتباه بوده که اصلاح شده و افراد می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ابهاماتی که با توجه به اصلاحیه آزمون استخدامی ایجاد شده گفت: برخی رشته‌های تحصیلی در دفترچه اشتباه بوده و بر اساس پیگیری و مذاکراتی که با سازمان سنجش انجام شد رفع نقص شده و نسبت به حذف رشته‌های که به طور اشتباه اعلام نیاز شدند، اقداماتی صورت گرفت.

حسینی اظهار داشت: در صورتی که افراد با توجه به اعلام نیاز قبلی ثبت‌نام کرده و هزینه‌ای برای کارت اعتباری آزمون پرداخت کرده‌اند، می‌توانند با پیگیری از سوی سازمان سنجش این مبلغ را دریافت کنند.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: تمدید مهلتی که برای ثبت نام آزمون استخدامی لحاظ شده به دلیل اصلاحیه بوده و افراد می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند و در صورت حذف شانس شرکت در آزمون، مبلغ هزینه شده بازگردانده می‌شود.

وی یادآور شد: افرادی که شرایط شرکت در آزمون را ندارند علاوه بر اینکه از لحاظ علمی توانایی پاسخگویی به سوالات را نداشته ضوابط آزمون نیز چنین اجازه‌ای را به آنها نمی‌دهد.

حسینی بیان کرد: متقاضیان در تمامی شغل‌های اعلام نیاز شده امکان ثبت‌نام دارند و چنانچه در مواردی با مشکل روبه‌رو شوند، شرایط آزمون را ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار