آل اسحاق:

سوء تفاهم بین مسئولان قبلی و کنونی نفت برطرف شد

بازرس قانونی سابق باشگاه نفت تهران گفت:مدارک و اسناد مربوط به صورت حساب های مالی باشگاه نفت،در تیرماه به مسئولان کنونی این باشگاه تحویل داده شد.

حسین آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست روز گذشته مسئولان کنونی و سابق باشگاه نفت در راستای تحویل مدارک مربوط به صورت حساب های مالی این باشگاه به مالک جدید، تصریح کرد: ما در تیر ماه و زمان انعقاد قرارداد واگذاری باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش، صورت حساب های مالی را به مالکان جدید تقدیم کردیم اما در جلسه روز گذشته بیشتر در مورد سوء تفاهم های به وجود آمده در  راستای همین اسناد بحث و با همفکری طرفین، این امر برطرف شد.

وی افزود: صورت حساب های مالی را در همان زمان به شرکت بهنام پیشرو ارائه کردیم. مسئولان این شرکت هم بر اساس اطلاع از میزان بدهی ها پای میز مذاکره و عقد قرارداد نشستند و این گونه نبوده که آن ها از ریز بدهی ها، اطلاع نداشته باشند. البته همان گونه که گفتم اتفاق جدیدی در این جلسه رخ نداد.

آل اسحاق درباره زمان پرداخت مطالبات اعضای فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران، بیان کرد: پس از رفع سوء تفاهم های موجود، مسئولان کنونی باشگاه نفت قول دادند در سریع ترین زمان ممکن جلسه ای تشکیل داده و مطالبات بازیکنان و مربیان فصل را پرداخت کنند.

بازرس قانونی باشگاه نفت تهران در پایان تصریح کرد: بازیکنان قبلی نفت تهران برای این تیم زحمت کشیده اند اما باید با اتخاذ تدابیری مناسب حق و حقوق آن ها به موقع پرداخت شود. امیدوارم وضعیت نفت همچنان رو به رشد باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار