مدارک مربوط به بدهی های قدیمی باشگاه نفت به مسولان بهنام پیشرو ارائه شد

مدیر عامل و بازرس قانونی سابق باشگاه نفت، روز گذشته با حضور در محل این باشگاه اسناد و مدارک مربوط به مطالبات بازیکنان و مربیان قبلی این تیم را به مالکان جدید ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه در روزهای اخیر بازیکنان و مربیان فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران اقداماتی را برای احیای مطالبات خود از این باشگاه انجام دادند، عصر روز گذشته منصور قنبرزاده مدیرعامل و حسین آل اسحاق معاون حقوقی سابق باشگاه نفت در محل این باشگاه، حاضر شدند و مدارک و اسناد مربوط به صورت حساب های مالی قبلی نفتی ها را به مالکان جدید تحویل دادند.

 این افراد که نقش وی‍ژه ای در واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی داشتند، مدارک مالی باشگاه را به مسئولان بهنام پیشرو کیش ارائه کردند و این مدارک صورت جلسه شد و به تأیید مسئولان بهنام پیشرو کیش رسید.
 
با این حساب به نظر می رسد بازیکنان و مربیان فصل گذشته نفت با رفع ابهام ها در روزهای آتی مشکل چندانی برای دریافت مطالبات خود از سوی مالکان جدید باشگاه نداشته باشند.

این مدارک ضمن تائید قنبرزاده و آل اسحاق به تائید شهریاری سرپرست باشگاه نفت و عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش هم رسید.

حسین آل اسحاق این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار