احتمال ادامه همکاری ایرانیان با نفتی ها قوت گرفت

احتمال بازگشت سرپرست تیم فوتبال نفت تهران به این تیم افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات مالی تیم فوتبال نفت تهران با وجود واگذاری به مالکیت جدید همچنان پابرجا است و زمزمه های اعتصاب بازیکنان و کادرفنی فعلی در کنار تلاش بازیکنان و کادرفنی قدیمی برای دریافت مطالبات مالی دست از سر این تیم بر نمی دارد.
 
با این وجود یکی از مهم ترین خبرهای مربوط به نفتی های پایتخت، بحث مربوط به سرپرست تیم فوتبال این باشگاه است. رحیم ایرانیان سرپرست قدیمی و ریشه دار نفتی ها که حدود 30 سال در بدنه مدیریتی نفتی های پایتخت فعالیت کرده، حدود یک ماه قبل برای رسیدگی به امور تحصیل فرزند چند روزی به سفر ترکیه رفت اما درست از روز بازگشت به تهران، در تمرینات شاگردان علی دایی شرکت نکرده است.
 
این در حالی است که در بازی پرسپولیس- نفت، محسن خلیلی یکی از دستیاران علی دایی به عنوان سرپرست روی نیمکت نفتی ها نشست.

 
تمام سرمربیان قبلی و فعلی نفت، ایرانیان را به عنوان یکی از افراد مورد وثوق خود قبول داشته و دارند. تا جایی که سرمربی فعلی استقلال در نشست خبری آخرین دیدار فصل گذشته زردپوشان پایتخت از ایرانیان به عنوان یکی از یادگاری های ارزشمند دوران مربیگری خود در نفت تهران نام برد.
 
همچنین علی دایی هم یکی از شروط اصلی خود برای قبول هدایت این تیم را ادامه سرپرستی ایرانیان در نفت مطرح کرد و در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس، درباره سرنوشت ایرانیان در نفت با چهره ای برافروخته، اعلام کرد " ایرانیان زحمات زیادی برای نفت کشیده و مسئولان باشگاه باید در مورد وی تصمیم بگیرند. امیدوارم هر اتفاقی که درباره سرپرست نفت می افتد، به صلاح این تیم باشد."
 
 ایرانیان پس از محمود خوردبین، پرسابقه ترین سرپرست تیم های لیگ برتری محسوب می شود اما صحبت های چند وقت اخیر شهریاری سرپرست باشگاه نفت نسبت به حیطه کاری وی، منجر به  دلخوری هایی شده بود.

 با این حال به نظر می رسد در نشستی که قرار است بین حسین شهریاری سرپرست باشگاه و رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران برگزار شود، سوء تفاهم های موجود به پایان رسیده و طرفین به همکاری خود ادامه می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار