ساری؛

100 فقره کلاهبرداری از طريق فروش اينترنتی

کارآگاهان سايبری پليس فتای مازندران موفق شدند، زنی را که از طريق فروش اينترنتی 100 فقره کلاهبرداری کرده بود را دستگير کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد رئيس پليس فتای مازندران گفت: در پی شکايت يکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود : کارشناسان پليس فتا با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، زنی کلاهبردار با حضور در شبکه اجتماعی تلگرام با انجام تبليغات فروش البسه و دريافت سفارش خريد و وجه مورد نظر ار مشتريان با سوء استفاده از اعتماد اعضای گروه، از آنان کلاهبرداری می کند.

رئيس پليس فتای مازندران گفت : کارشناسان پليس فتا با انجام تحقيقات فنی رد زن کلاهبردار را در يکی از استان های شمال غرب کشور ، شناسايی کردند.

سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگی قضائی اين زن کلاهبردار را دستگير کردند که متهم در تحقيقات و بازجويي هاي پليس، به 100 فقره کلاهبرداری به ارزش بيش از دو ميليارد ريال به اين شيوه اقرار کرد.

وی گفت : متهم برای انجام تحقيقات بيشتر با صدور قرار از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

وی با هشدار به شهروندان گفت: صفحاتی كه ناخواسته در برابر شما باز می شوند و حاوی تبليغات فروش كالاها و ارائه خدمات هستند، ممكن است تقلبی بوده و قصد كلاهبرداری داشته باشند.

وی تاکيد کرد: از سايت هايی خريد کنيد که حتماً نماد اعتماد الکترونيکی را داشته باشند. اين فروشگاه ها در سايتEnamad.ir قابل مشاهده است.

رئيس پليس فتای مازندران گفت : در هنگام تصميم به خريد از فروشگاه‌های الكترونيكی، از تجربه دوستان و آشنايان نزديك در خصوص خريدهای آنلاين استفاده كنيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار