یزد؛

بررسی وضع سلامت مناطق محدوده كشتارگاه یزد

وضع سلامت مناطق محدوده كشتارگاه یزد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای كارگروه ارتقای اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان روز سه شنبه 27 مهرماه به مناسبت هفتۀ سلامت از چند منطقۀ محدودۀ كشتارگاه يزد بازديد كردند.

پايگاه سلامت استقلال، مدرسۀ سه شيفت بهادری، دبستان دخترانۀ عفّت و كمپ ترک اعتیاد ياران از مناطقی بود كه مورد بازديد اعضای این کارگروه قرار گرفت تا دست‌اندرکاران حوزۀ اجتماعی و فرهنگی شهر يزد از نزديك با وضعيت اين مناطق و مشكلات مردم آشنا شوند.

در اين بازديد برای اعضای كارگروه ارتقای اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تشريح شد: 91 درصد جمعيت شهر يزد در پوشش مراكز بهداشتی و درمانی هستند و پايگاه سلامت استقلال نيز يكی از 20 مركز بهداشتی درمانی شهر يزد است كه زيرنظر مركز بهداشت شهرستان يزد فعاليت می كند و به 13 هزار نفر يزدی و هزار و 800  نفر غيربومی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

اعضای این كارگروه همچنین با حضور در مدرسۀ سه شيفت بهادری و دبستان دخترانۀ عفّت از وضع سلامت دانش آموزان اين مدارس آگاه و خواستار تعامل مناسب اين مدارس با پايگاه های سلامت شدند.

گفتنی است كمپ ياران كه يك مركز ترك اعتياد در بيرون از حريم شهری است مقصد پايانی اين بازديد بود كه اعضای كارگروه ارتقای اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان با چگونگی روش های درمانی ترک اعتياد در اين مركز آشنا شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار