آبادان ؛

برگزاری رزمایش صحرایی ۵ گردان از بسیجیان شادگان

معاون فرماندار شادگان از برگزاری رزمایش صحرایی پنج گردان از بسیجیان شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه هماهنگی و پشتیبانی گردان بسیجیان شهرستان شادگان در محل فرمانداری گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان در روزهای ششم، هفتم، سیزدهم و چهاردهم آبان ماه امسال با شرکت یک هزار و ۳۰۰ نفر بسیجی درمناطق صحرایی برگزار می شود .

وی با اشاره به اهمیت و فلسفه وجودی سپاه در راستای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و حفاظت داخلی شهرها از تهدیدات دشمن، امنیت کشور را مدیون عظمت نیروی کارآمد بسیج و سپاه دانست.

معاون فرماندار شادگان افزود: فعالیتهای بی دریغ بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر هیچکس پوشیده نیست و فعالیت این ارگان انقلابی اعم از انهدام گروهک های فرقان و  تروریستی چپ و سازمان منافقین، مقابله با اغتشاشات داخلی، حفاظت از شخصیتها و اماکن حیاتی و هواپیمایی ها، خنثی سازی کودتای نوژه، مقابله با گروهکهای منحرف و ضد انقلاب، حضور فرهنگی و سیاسی در مناطق بحرانی و فعالیتهای سازندگی و امدادرسانی و تقویت وحدت و انسجام داخلی شمه ای از فعالیتهای فراموش نشدنی این دو نهاد ارزشمند است.

آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت استمرار آموزش و برگزاری رزمایش و لزوم پشتیبانی کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت برگزاری هر چه بهتر رزمایش صحرایی سراسری، تقویت بسیج و سپاه را لازمه تأمین امنیت پایدار دانست.

وی همچنین به سخنان امام راحل در رابطه با سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: امام راحل در خطاب به سپاه فرموده است "چشم من به شماست، شما سابقه ای جز سابقه اسلامی ندارید، من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم، من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی گردد" .

 در پایان این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تأمین خواسته های سپاه در راستای پشتیبانی از رزمایش صحرایی بسیج آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.