ارومیه؛

تقدیراز رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان به دلیل حمایت ازقهرمان پرتاب چکش کشور برای حضوردربازیهای المپیک با اهدای تندیسی از وی تقدیرشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان،آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در مقوله سلامت گفت : فرهنگسازی برای توسعه ورزش وظیفه ای همگانی است و حمایت از ورزش را وظیفه ذاتی خود می دانیم .

آقازاده به نقش مهم تحرک فیزیکی در سلامت جوانان و بخصوص دانش آموزان تاکید کرده و افزود : ورزش در جوانان علاوه بر ایجاد سلامت جسمی با تقویت روحیه و انگیزه آنان در سلامت روان نقشی بس مهم ایفا می کند از طرف دیگر با تقویت حس اعتماد به نفس در آنان موجب می گردد که حضور فعال و موفقیت در عرصه ورزش چه در سطح ملی و چه بین المللی را دست یافتنی بدانند .

وی در ادامه به برخی از اقدامات حوزه تربیت بدنی دانشگاه از جمله تجهیز خوابگاهها و سالنها به انواع وسایل ورزشی مدرن ، توسعه ورزش در بین کارکنان ، اعضای هیات علمی ، دانشجویان و همچنین تکمیل و بهره برداری از پروژه مجتمع ورزشی 9 دی در سایت نازلو بعد از چندین سال رکود اشاره نمود و اضافه کرد : آماده استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی بویژه در بین دانشجویان هستیم .

لازم به ذکر است دکتر آقازاده با توجه به اعتقاد قلبی خود مبنی بر این که هزینه کرد برای توسعه ورزش یک سرمایه گذاری توسعه ای عرصه سلامت می باشد با حمایت مالی جهت ایجاد انگیزه برای این امر موجبات حضور کاوه موسوی در بازیهای المپیک ریو گردید وکاوه موسوی ورزشکار با اخلاق و فهیم نیز برای عرض تشکر از این اقدام به یاد ماندنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با وی دیدار کرد و با این کار یک حرکت اخلاقی ارزشمند و قدرشناسانه را از خود به یادگار گذاشت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.