بهروان: مقابله با اتفاقات ناگوار قانون جدید نیاز دارد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت : جرایم تیم ها دیگر جواب نمی دهد و کمیته انضباطی باید قانون جدیدی برای مقابله با اتفاقات ناگوار در ورزشگاه ها وضع کند.

بهروان:قانون جدیدی برای مقابله با اتفاقات ناگوار باید وضع شودغلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:متاسفانه این برای چندمین مرتبه است که اتفاقات ناگوار در ورزشگاه غدیر اهواز رخ می دهد. به هر حال بروز این اتفاقات در فوتبال ما خوب نیست و باید راهکاری برای این موضوع در نظر بگیریم که شاهد این اتفاقات نباشیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: فنایی نماینده سازمان لیگ در این بازی قرار است که اتفاقات رخ داده در غدیر اهواز را گزارش دهد تا ما آنرا را به کمیته انضباطی برای صدور رای ارائه دهیم. 

بهروان تصریح کرد: برگزاری مسابقه فقط بر عهده سازمان لیگ نیست و چند ارگان باید وظیفه خود را در بهتر برگزاری مسابقه انجام دهند که متاسفانه یکی از ارگانها در این امر کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشد. 

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: سنگ پرانی و مصدوم شدن برخی از هواداران اتفاق ناگوار ورزشگاه غدیر اهواز بود که این موضوع عاقبت خوبی برای فوتبال ما ندارد. به هر حال باید راهکار عاجلی برای این موضوع بیاندیشیم تا در آینده رخ ندهد. 

وی در ادامه عنوان کرد: ما باید طرح های امنیتی قوی در نظر بگیریم که به راحتی سنگ ها وارد ورزشگاه ها نشوند. به هر حال در سال های گذشته هم اتفاقات بدی در ورزشگاه غدیر رخ داد و شکستن سر فرکی و ماسا‍ژور پرسپولیس و برخورد سنگ به جمجعه محمود زاده مسئول سازمان لیگ از جمله اتفاقات ناگوار ورزشگاه غدیر اهواز است. به هر حال این اتفاقات در ورزشگاه ها اپیدمی شده است و باید جلوی این اتفاقات را گرفت. 

بهروان در پایان خاطر نشان کرد:  به هر حال جریمه کردن تیم ها دیگر جواب نمی دهد و کمیته انضباطی باید قانون جدیدی برای مقابله با اتفاقات ناگوار در ورزشگاه ها وضع کند. ورزشگاه غدیر اهواز سه ماه دیگر میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و با این وضعیت برگزاری بازی در این ورزشگاه درست نیست. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار