دو دستگی و شکاف در صبای قم؛

بازیکنان سهمیه آسیا می خواهند، کادرفنی و مدیرعامل جایی در میانه جدول!

در صحبت های روزهای اخیر بازیکنان،کادر فنی و مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم تناقض گویی های عجیبی به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم فوتبال صبای قم با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در صحبت های بازیکنان،کادر فنی و مدیرعامل این تیم تناقض گویی های عجیبی به چشم می خورد. از طرفی رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبا اعلام کرده است امسال به دنبال سهمیه آسیایی هستیم.


همچنین وحید علی آبادی هافبک جوان صبای قم با تایید صحبت های عنایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سطح بازی تیم ما قابل مقایسه با تیم ملی ایران است، اگر بازیکنان دوباره همت کنند و در باشگاه نیز اتفاقات بهتری بیافتد با پیروزی بر حریفان آینده برای کسب سهمیه آسیا می جنگیم.


از سوی دیگر ساکت الهامی مربی صبایی ها از هدف این تیم برای قرار گرفتن در میانه جدول خبر داد و اظهار کرد: جایگاه نهایی یک تیم در جدول به عوامل متعددی بستگی دارد اما به نظر من اگر صبای قم در پایان فصل جاری در میانه های جدول قرار بگیرد به هدف خود رسیده است.

همچنین محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم که به دلیل مشکلات مالی مدتی در بیمارستان بستری شده بود گویا توقع بالایی از بازیکنان و کادرفنی تیمش ندارد زیرا وی نیز با اشاره به جایگاه مورد انتظارش در پایان فصل، گفت: در حال حاضر تیم جوان و نوپایی داریم اگر همه اعضای تیم یکدل و متحد باشند انتظار ما در پایان فصل قرار گرفتن در رتبه یک رقمی جدول است.

همان گونه که از صحبت ها پیداست تناقض عجیبی در خصوص جایگاه مورد انتظار هر کدام از عوامل این تیم وجود دارد، از یک سو بازیکنان به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند و نتیجه ای غیر از آن را ناکامی تلقی می کنند و از سوی دیگر مدیرعامل و کادرفنی صبای قم با توجه به مشکلات مالی قید کسب سهمیه را زده اند و فقط به جایگاهی در میانه جدول فکر می کنند.

به نظر می رسد مشکلات مالی باشگاه صبای قم، دو دستگی وشکاف عجیبی میان عوامل این تیم ایجاد کرده است، موضوعی که اگر حل نشود ممکن است در بازی های پیش رو به ضرر صبایی ها تمام شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار