کرمانشاه؛

پلیس کرمانشاه آماده میزبانی حماسه عظیم پیاده روی اربعین

فرمانده انتظامی استان بر آمادگی کارکنان انتظامی برای خدمت به زائرین اربعین تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  و به نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامی استان بر آمادگی کارکنان انتظامی برای خدمت به زائرین اربعین تأکید کرد و گفت: پلیس کرمانشاه در حماسه عظیم پیاده روی اربعین همچون سال های گذشته با تأمین نظم و امنیت میزبان شایسته ای برای زائران کربلای معلی خواهد بود.
سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم صبحگاه امروز (دوشنبه) اظهار داشت: رخداد حماسه و نهضت حسینی آینه عزت و افتخاری بی نظیر بوده که تاریخ اسلام و بشیریت بدلی برای آن سراغ ندارد.
وی افزود: جایگاه بلند امر به معروف و نهی از منکر در قالب عاشورا، رویدادی جاودانه است که همچون نگینی بر تارک تاریخ های جهان می درخشد و پس از گذشت بیش از 1300 سال از چنان عمق و غنایی برخوردار است که پیام آور ارزش های والای انسانی و الهام بخش انسان های آزاده و خداجو خواهد بود.
مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: عاشورا دست بلند همت آمران به معروف و ناهیان از منکر است که برای همیشه حق را از باطل جدا ساخت تا دیگر یزیدیان عصرها، نتوانند با اسلام، جاهلیت را زنده کنند.
سردار امان اللهی خاطرنشان ساخت: اکنون این فرزندان اسلام هستند که مشعل جاوید هدایت را روشن نگه داشته اند و مراسم عاشورا را با محوریت اهداف والای قیام برگزار می کنند و از مکتب انسان ساز و مجاهدپرور عاشورا پیوسته بهره مند می شوند.
وی در ادامه بیان داشت: استان مرزی کرمانشاه به واسطه نزدیکی به سرزمین نینوا، همواره میزبان زائران حسینی و معطر به عطر کربلا بوده و افتخاری ست که نصیب مردم این دیار شده است.
فرمانده انتظامی استان بر آمادگی کارکنان انتظامی برای خدمت به زائرین اربعین تأکید کرد و گفت: پلیس کرمانشاه در حماسه عظیم پیاده روی اربعین همچون سال های گذشته با تأمین نظم و امنیت میزبان شایسته ای برای زائران کربلای معلی خواهد بود.
وی از دست اندرکاران برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا قدردانی کرد و افزود: با همت و کوششی مضاعف، پیاده روی بزرگ اربعین نیز می بایست در نهایت نظم و امنیت برگزار شود و مردم به دلیل برخی بی نظمی ها، دچار تفشیش خاطر نشوند.
وی در ادامه به مسئله تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از ارکان مهم تعالی رفتار انسانی یاد کرد و گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه در نیروی انتظامی است که در بیرونی ترین لایه های جامعه حضور مستقیم دارد، لذا کارکنان می بایست با سعه صدر و قانون مداری با مردم و درخواست هایشان برخورد کنند.
وی بیان داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و رضایتمندی مردم از پلیس، بالاترین مشوق برای اجرای هر چه بهتر مأموریت ها است، لذا کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی نباید به دلیل برخی قضاوت های ناصحیح نسبت به اقدامات صورت گرفته، دچار تضعیف روحیه شوند و کماکان به اجرای درست و موفق مأموریت ها بپردازند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار