کرمانشاه؛

اشتیاق راهوران محله کرمانشاه برای شرکت در طرح ترافیکی اربعین

رئیس پلیس راه استان گفت: راهوران محله در روستاهای حاشیه جاده سطح استان در پاسخ به درخواست پلیس راه جهت مشارکت داوطلبانه در طرح ترافیکی اربعین مشتاقانه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی مجموعه استانداری و فرمانداری ها و بخشداران استان قرار است در طرح ترافیکی اربعین سال جاری از این ظرفیت مردمی استفاده شود که مقدمات در حال فراهم شدن است.
وی افزود: هم اکنون 260 نفر دهیار در استان دوره آموزشی لازم را ضمن دریافت   کارت شناسایی طی کرده اند که به صورت عمومی و با ارائه بروشورهایی از آنان خواسته شده آماده ارائه خدمات ترافیکی و انتظامی به زائران باشند و به صورت ویژه نیز در حال ساماندهی و تجهیز تعداد 100 نفر از آنان به منظور انتظام بخشی ترافیکی به ایستگاه های صلواتی و موکب های بین راهی هستیم.
سرهنگ شیری گفت: در آموزش ها از این عزیزان خواسته شده در زمان تردد زوار نسبت به روان سازی ترافیک عبوری از میان روستایشان که به هر علتی با مشکل مواجه شده است، اقدام کنند، در صحنه تصادفاتی که در حریم یا اطراف روستای آنها روی می دهد، برای ایمن سازی  محل، اطلاع به پلیس و مراکز امدادی و کمک به اعزام مصدومان حاضر شوند.
وی ادامه داد: همچنین در تصادفات خسارتی و نیز در مواقعی که خودرویی دچار نقص شده و یا به هرعلتی در راه مانده است ، نسبت به هرگونه امداد رسانی مستقیم و ارائه تلفن و آدرس امداد خودروها و مراکز فنی و پارکینگ های معتبر محلی اقدام کنند و نیز پیگیر رفع نواقص آن قسمت از جاده که از میان روستای آنها می گذرد باشند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: حضور افتخاری راهوران محله دوشادوش ماموران ناجا را در خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله (ع) ارج می نهیم  و امیدواریم بتوانیم در انجام این ماموریت و ماموریت های بعدی از این ظرفیت مردمی گرانقدر بهترین استفاده ها را ببریم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار