اردبیل؛

جذب فاینانس خارجی تنها راه حل راه آهن اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: چون تکمیل راه آهن اردبیل اعتبار زیادی می خواهد تنها راه حل آن جذب فاینانس خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت خواه افزود: برای تکمیل ره آهن اردبیل 10 هزار میلیارد ریال اعتبارنیاز است که با توجه به محدویت مالی دولت تحقق این امر زمانبر و سال ها طول می کشد اما با جذب فاینانس خارجی می توان این پروژه مهم را در مدت زمان کمتری اجرا کرد.

وی با اشاره به این که تکمیل راه آهن اردبیل امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده اظهار کرد: این پروژه یکی از الویت های اساسی وزارت وزارت راه و شهرسازی است تا با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه عظیم که بیش از 10 سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد به سرانجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهر سازی یک سازمان تخصصی است، بیان کرد: مدیریت راهداری طبق دستور العمل وزارتخانه از ادارات راه و شهرسازی انتزاع شده و به اداره کل پایانه ملحق شده ودر مجموع با عنوان جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شروع بکار کرده است.

محبت خواه افزود: بر همین اساس در اردبیل هم 315 نفر نیرو با 220 ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 40 دستگاه خودرو به اداره کل حمل ونقل استان تحویل داده شد.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.