اردبیل؛

اسکان 175 اکیپ راهداری در جاده های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۷۵ اکیپ راهداری برای خدمات‌دهی در جاده‌های مواصلاتی اسکان یافته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: هم‌اکنون 175 اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌دهی در جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر استان اربیل راه‌انداری شده و تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و فرعی استان اردبیل ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه 12 راهداری ثابت و سیار در حال خدمات‌دهی در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل هستند٬ افزود: بیش از 223 دسته از ماشین آلات در جاده‌های استان مستقر شده‌اند تا به گرفتار شدگان در جاده‌ها خدمات‌رسانی کنند.

رحمتی گفت: با توجه به بارش شدید برف بیشتر جاده‌های روستایی استان اردبیل مسدود شده و تلاش برای بازگشایی راههای روستایی ادامه دارد و انتظار می‌رود ظرف 48 ساعت آینده در اردبیل عملیات بازگشایی تمام شود.

وی از برنامه‌ریزی برای نمک‌پاشی و برف‌روبی جاده‌های اصلی و فرعی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات به طور اساسی در جاده‌های اردبیل در حال اقدام است و نگرانی و مشکلاتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.