شایان:فدراسیون موافق استخدام مربی خارجی نیست

عضو سازمان تیم های ملی دو و میدانی کشورمان گفت:نظر ارزنده این است که فدراسیون برایش یک مربی با دانش خارجی استخدام کند، اما مسئولان فدراسیون به هیچ وجه روی مربی خارجی نظری ندارند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان ،در مورد اینکه با توجه به تشکیل اعضای تیم های ملی چه آینده ای در انتظار دو و میدانی کشورمان خواهد بود، بیان کرد: فعلا که اعضای جدید این سازمان توسط رئیس فدراسیون معرفی شده اند،اما چون جلسه ای تشکیل نشده است نمی توان پیش داوری کرد. باید صبر کرد تا جلسه تشکیل شود و پس از آشنا شدن با دیدگاه ها و تفکرات افراد می توان به یک نتیجه کلی دست یافت. قرار براین است که این برنامه عملی شود و تا عملی نشود نمی‌توان نظری داد زیرا حرف‌های خوب زیاد گفته می‌شود مهم این است که اجرا شود.

وی ادامه داد: بیشتر این افرادی که به عضویت سازمان تیم های ملی دو و میدانی انتخاب شده اند، از تجارب ارزنده ای در عرصه مربیگری در طول سالیان گذشته برخوردار بوده اند. امیدوارم با حضور این افراد در فدراسیون بتوانیم دو و میدانی را به روزهای خوب گذشته اش باز گردانیم.

عضو سازمان تیم های ملی درباره مسابقات برترین های دختر و پسر در رده های سنی مختلف گفت: در رده نوجوانان و نونهالان به هیچ عنوان رکورد ملاک نیست،بلکه تکنیک و تاکتیک ملاک است که در آینده سبب پیشرفت یک ورزشکار خواهد شد.در این رقابت ها نفراتی حضور داشتند که به طور حتم با سرمایه گذاری روی این ها می توان نتایج خوبی در سالیان آینده در میادین بین المللی کسب کرد

رئیس کمیته پرش فدراسیون درخصوص نبود یک مربی تخصصی برای محمد ارزنده افزود: نظر محمد ارزنده این است که در این شرایط فدراسیون برایش یک مربی با دانش خارجی استخدام کند، اما مسئولان فدراسیون به هیچ وجه روی مربی خارجی نظری ندارند به همین دلیل است که این پرنده از وضعیت فعلی اش ناراضی است.

شایان در مورد رکوردهای ضعیف ورزشکاران در لیگ دو و میدانی تصریح کرد: مسابقات لیگ در شرایط مناسبی برگزار نشد، زیرا تمام مسابقات اعم از المپیک و ... به پایان رسید و دیگر انگیزه چندانی برای دوندگان باقی نمانده بود. تنها هدف ورزشکاران از شرکت در این مسابقات کسب درآمد و منبع مالی بود.طبیعی بود با این وضعیت رکوردهای خوبی توسط ورزشکاران به ثبت نرسد.

وی درباره آینده دو و میدانی این چنین پاسخ داد: در صورتی که از طرف مسئولان هزینه های درستی صورت بگیرد و به ورزشکاران توجه شود به طور حتم می توانند در آینده پرچم سه رنگ کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند، چنان چه ورزشکار به حال خودش رها شود نباید توقع داشت که بتواند در میادین بین المللی خوب ظاهر شود.

شایان در خصوص حضور سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: امیدوارم حضورشان در وزارت ورزش منشا خیر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار