ساری؛

پایان بی مهری به مسکن مهر

مسکن مهر شهرهای شرق مازندران تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد اصغری‌مهرآبادی ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر امروز در حاشیه بررسی مشکلات و بازدید از مسکن مهر نکا از واگذاری کل مسکن مهر درشهرهای بهشهر و نکا تا سال آینده خبر داد .

وی گفت : در مازندران 71 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون 60 هزار واحد تحویل افراد شد و بقیه هم امسال و سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی افزود : هزار و 450 واحد مسکن مهر در شهرستان نکا ساخته شده است که هزار واحد تحویل و قول مساعد داده شد که 50 درصد امسال و بقیه سال آینده تحویل داده شود.

ا احمد اصغری‌مهرآبادی گفت : تعداد واحدهای مسکن مهر بهشهر هم 780 واحد بوده که تا کنون 500 واحد به متقاضیان تحویل داده شد و با بررسی مشکلات زیربنایی موجود، بقیه تا سال آینده تحویل داده می‌شود .

وی افزود : در کشور 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون یک میلیون و 920 هزار واحد واگذار شد و بقیه به‌دلیل نبود خدمات زیربنایی آماده تحویل نیست.

وی گفت: سیاست ما بر این است تا زمانی که ساختمان مسکن مهر تکمیل نشده و محوطه‌سازی انجام نشود؛ تحویل مردم داده نمی‌شود که امیدواریم با تلاش مضاعف شاهد این تکمیل این زیرساخت‌ها بوده و تا پایان سال عملیاتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.