یاسوج؛

وصول 62 درصد درآمد مصوب کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 62 درصد از درآمد عمومی مصوب سال جاری این استان در هفت ماه گذشته وصول شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ابراهیم کشاورز در نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مضاعف و تعامل لازم با ستاد درآمد این استان اقدام ‌های لازم برای وصول کامل درآمد مصوب سال جاری را در چند ماه باقیمانده انجام دهند.

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویر احمد در این صورت از مزایای تخصیص و جذب درآمدهای ملی در سال آینده بیش از پیش بهره‌ مند خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: استان‌ ها به هر میزان که درآمد داشته باشند به همان اندازه نیز اعتبار ملی به آنها اختصاص داده می‌ شود.

حسن نوروزی اظهار داشت: مازاد درآمد در هر سال تنها به استان هایی اختصاص می‌ یابد که جهشی در وصول درآمدهای مصوب خود داشته باشند.

وی افزود: بودجه کشور از منابع غیرعمومی و درآمدهای استانی تامین می شود و به همین دلیل نیز باید مقوله مهم وصول کامل درآمدهای مصوب کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی مسئولان اجرایی استان باشد.

نوروزی بیان کرد: تخصیص اعتبار سالانه به هر کدام از دستگاه ‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس میزان موفقیت آن در وصول درآمدهای مصوب است.

وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی موفق کهگیلویه و بویراحمد در این راستا اعتبارات و منابع مالی بیشتری دریافت می‌ کنند.

وی ابراز داشت: یک دوره آموزشی برای کارشناسان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه وصول درآمدهای مصوب استان و اهمیت آن به زودی در یاسوج برگزار می شود.

وی گفت: موانع وصول درآمدهای مصوب سال جاری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های اجرایی این استان گرفته شده و مورد بررسی و آسیب‌ شناسی قرار گیرد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.