یاسوج؛

تمدید مهلت بخشودگی مالیات در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم مؤدیان مالیاتی این استان تا پایان سال جاری تمدید شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد علی غفاری با اشاره به اینکه 31 شهریور آخرین مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان کهگیلویه و بویراحمد بود، اظهار داشت: با هدف حمایت از بخش تولید و رعایت حقوق مودیان مالیاتی این مهلت تا پایان سال در استان تمدید شد.

وی از تمامی مودیان مالیاتی خواست از فرصت به دست آمده به منظور بهره گیری از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مودیان می توانند با مراجعه به اداره های امور مالیاتی استان با تسویه ی اصل مالیات و پرداخت جرائم غیرقابل بخشش، نسبت به ارائه ی درخواست بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش خود اقدام کنند.

غفاری با بیان اینکه این بخشودگی شامل عملکرد سنوات قبل مودیان مالیاتی نیز می شود تصریح کرد: همه متقاضیان حقیقی و حقوقی مشمول این طرح می شوند.

وی با اشاره به اینکه مودیان مالیاتی حقیقی و حقوقی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات امور مالیاتی سراسر استان مراجعه کنند افزود: سامانه تلفنی 1526 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات و مؤدیان مالیاتی استان در این زمینه خواهد بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.