یاسوج؛

کارنامه هلال احمر در کاهش محرومیت درخشان است

امام جمعه دهدشت گفت: کارنامه مجموعه جمعیت هلال احمر در کاهش آلام در حوادث و یا محرومیت زدایی از مناطق محروم درخشان است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود : سرکشی مسئولان هلال احمر این شهرستان از مناطق محروم باید به یک الگویی مناسب برای دیگر مدیران استانی و شهرستانی تبدیل شود.

جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در سومین بازدید خود از مناطق محروم به منطقه دلی مهتاب از توابع بخش چاروسا سفر کرد.

دلی مهتاب با بیش از 40 خانوار جمعیت از امکانات اولیه زندگی مانند نبود برق رسانی و امکانات بهداشتی و درمانی رنج می بردند.

وی افزود: اقدام جمعیت هلال احمر در سرکشی از مناطق محرم و سخت گذر رسالتی مهم است که تاکنون جمعیت هلال احمر کهگیلویه به خوبی انجام داده است.

امام جمعه دهدشت طرح کاروان سلامت را یکی از طرح های موفق جمعیت هلال احمر دانست و گفت: جمعیت هلال احمر با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم نقش مهمی در بهبود سطح زندگی و ارتقای خدمات بهداشتی این مناطق دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با توجه به طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان نیاز است مسئولان شبکه بهداشت و درمان همکاری لازم را در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر داشته باشند.

امام جمعه دهدشت در این سفر احکام شرعی را برای مردم منطقه دلی مهتاب تبیین کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه با اشاره به اینکه منطقه محروم دلی مهتاب سومین منطقه ای است که از سوی این جمعیت طرح کاروان سلامت اجرا می شود گفت: برای کمک به بهبود سطح سلامت محرومان جامعه طرح کاروان سلامت در مناطق محروم اجرا می شود.

سید عادل رهبریان هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم را ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف و کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ذکر کرد.

وی بیان کرد: بیش از 30میلیون ریال در این طرح داروی رایگان در منطقه دلی مهتاب توزیع شد.

رهبریان بیان کرد: 50 بسته مواد غذایی، تعدادی چادر، موکت، پتو و بسته های فرهنگی نیز بین محرومان توزیع شد.

دلی مهتاب در فاصله 70 کیلومتری بخش قلعه رئیسی و 135 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.