شیراز؛

تفاهم نامه دانشکده شهید باهنر وبسیج علمی پژوهشی فارس منعقد شد

تفاهم نامه دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز گفت: کارگروه تخصصی صنعت و کارآفرینی با همکاری معاون علمی پژوهشی سپاه فجر و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز راه اندازی می شود.
محمدمهدی علویان مهر افزود: این تفاهم نامه در پنج ماده و با موضوع همکاری در شناسایی، جذب و حمایت از طرح و ایده های دانشجویی و اساتید  و همچنین  توانمند سازی استعدادهای برتر و راه اندازی کارگروه تخصصی صنعت و کارآفرینی منعقد شد.
وی ادامه داد: حمایت های مادی از طرح های نوآورانه مخترعین و مبتکرین معرفی شده توسط دانشگاه، اعلام اولویت های پژوهشی غیر امنیتی سپاه و بسیج ، مشارکت و همکاری در برگزاری نشست ها همایش ها و جشنواره های علمی – صنعتی، همکاری علمی و فنی با حوزه معاونت پژوهشی در مسیر ساخت نمونه اولیه و صنعتی ایده های خلاقانه نخبگان و استعدادهای برتر و نیز تجاری سازی آنها از تعهدات سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس در این تفاهم نامه می باشد.
همچنین معرفی نخبگان و استعداد های برتر دانشجویان جهت حمایت  و اساتید جهت داوری  مقالات فصلنامه علمی سپاه فجر وانجام رویدادهایی که منجر به شناسایی گروه های نخبگانی گردد از تعهدات این دانشکده  است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.