کارگردان نمایش «دامپزشکی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هجدهمین دوره تئاتر دانشگاهی به وعده‌هایش عمل نکرد

کارگردان نمایش دامپزشکی که منتخب دوره هجدهم جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده، از نمایش خود و عملکرد جشنواره گفت.

هجدهمین دوره تئاتر دانشگاهی به وعده‌هایش عمل نکرد
شیرین جروقی کارگردان نمایش «دامپزشکی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود بیان کرد: داستان خانواده‌ای است که مانند همه خانه‌ها  درگیر مسائل  روزمره خود هستند، اما مسئله‌ای که این مشکل را با دیگران متمایز می‌کند، نحوه برخورد اعضای آن خانواده با این موضوع است. 

وی با بیان اینکه اجرای عموم این نمایش از دوره 18 جشنواره تئاتر دانشگاهی طول کشیده، اظهار داشت: قرار بود جشنواره تئاتر دانشگاهی برای برگزیدگان اجرای عموم در نظر بگیرد و کمک هزینه هایی هم اعطا کند؛ اما با گذشت دوسال هیچ کاری انجام ندادند که همین امر باعث شد تا خودم به شخصه پیگیر اجرای عموم شوم و نمایشم را روی صحنه ببرم.

وی افزود: در واقع دوره هجدهم جشنواره تئاتر دانشگاهی به هیچکدام از قول هایش عمل نکرد و کمک هزینه ای که قرار بود، به عنوان جایزه‌ام بدهند را هم پرداخت نکرد.

جروقی در راستای شیوه اجرایی نمایش خود اظهار داشت: فرم اجرایی موجود در نمایش است که این اثر را از دیگر آثار متمایز می کند و از طرفی وجود شخص سوم که فرم ها براساس آن اجرا می شوند.

جروقی در خصوص بازیگران نمایش و تغییرات اجرا شده در متن مطرح کرد: همه بازیگران این نمایش دانشجوی تئاتر هستند که با توجه به گذشت دوسال و یادگیری خیلی از مسائل در این زمینه متن را دوباره بازنویسی کرده ام که نمایش پخته تری از آب درآمده است؛ اما محتوای اثر همان قبلی است.

گفتنی است؛ نمایش «دامپزشکی» به کارگردانی شیرین جروقی از 7 الی 27 آبان ماه در تئاتر مولوی روی صحنه می رود.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار