با آرای نمایندگان؛

مجلس به وزرای روحانی اعتماد کرد/وزرای پیشنهادی این بار رأی آوردند

وزرای پیشنهادی دولت در جلسه علنی امروز مجلس، رای اعتماد وکلای ملت را کسب کردند.

مجلس به صالحی‌امیری و سلطانی‌فر اعتماد کرد/ دانش‌آشتیانی بازهم بازماندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 11 آبان ماه) بهارستان به بررسی صلاحیت  سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت‌خانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان اختصاص داشت.

طی این جلسه پس از سخنرانی رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی خود، نمایندگان موافق و مخالف نیز نظرات خود را بیان کردند. سپس دانش آشتیانی، صالحی امیری و سلطانی فر به دفاع از برنامه‌های خود پرداختند.

با پایان دفاعیات وزرای پیشنهادی، روند رای گیری آغاز شده و کاغذهای رای بین نمایندگان توزیع گردید.

بر این اساس نمایندگان با 157 رای موافق، 111 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 274 به دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش رای اعتماد دادند.

بر این اساس نمایندگان با 180رای موافق، 89 رای مخالف و  6 رای ممتنع از مجموع 274 به صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رای اعتماد دادند.

بر این اساس نمایندگان با  193 رای موافق، 72 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 274 به سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد دادند.

مشروح اخبار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس


برای مشاهده تصاویر جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تصاویر از جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی بیشتر اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار