دیدار سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اورمیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای حوزه هنری استان در راستای تبلیغ و صیانت از مبانی دینی و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران بر تاثیر هنربه عنوان یکی از برترین و ارزشمند ترین ابزارهای تفهیم مبانی دینی در سطح جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در بخش دیگری از سخنان خود پیوند امور دینی و هنر را یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز عنوان کرد و افزود : هنر زمانی موفق می باشد که بر پایه امور ارزشی دینی ، اسلامی و با اتکا به قدرت بی انتهای خداوند متعال باشد و در این صورت است که توده جامعه از برکتهای زیبای هنر و مفاهیم ارزشمند دینی بیش از بیش بهره مند می شود.

سید مهدی قریشی ادامه داد : حوزه هنری می بایست ارتباطات فرهنگی خود را با مراکز دینی ، فرهنگی ، و دانشگاهی استان بیش از گذشته توسعه داده و در کنار هم در راه رسیدن به اهداف مشترک که دست یافتن به جامعه ای سالم و اسلامی است کوشا باشند.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه هنری استان در بخشهای مختلف هنری از حمایتها و نگرش مثبت نماینده ولی فقیه در استان بر کارنامه عملی حوزه هنری تشکر کرد.

احد هوشمند رسالتها و سیاستهای حوزه هنری را در خدمت ترویج و حفظ مبانی ارزشی دین مبین اسلام و هم سو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد و بر همکاریهای مستمر فرهنگی و هنری اعلام آماده گی کرد.

این نخستین دیدار سرپرست حوزه هنری استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از زمان تصدی این پست در حوزه هنری استان بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.