امام جمعه ارومیه:

شعار مرگ بر آمریکا شعارمرگ بر بدی هاست/لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر تقویت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه ها امروز نماز جمعه ارومیه اظهار داشت : برکت در خانه ها تنها با دین و قرائت قرآن کریم حاصل می شود .

وی با بیان اینکه  ۷ تا ۱۳ آبان‌ماه به عنوان هفته کتاب و کتاب خوانی نامگذاری شده است افزود: با وجود اینکه در دین مبین اسلام نیز بسیار به این موضوع تاکید شده است اما متاسفانه هم اکنون فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه ما ضعیف شده است بنابراین باید بزرگان هر خانواده خود اهل مطالعه باشند و فرزندان خود را به این امر مبارک تشویق کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه نزد عده‌ای مطالعات کتاب به نوعی منسوخ شده و فضای مجازی که وسعت بسیار زیاد ولی عمق و اثرگذاری کمی دارد جایگزین مطالعه شده است در حالی که پیامبر اکرم (ص) با کتاب قرآن مبعوث شده بودند و این نشان از اهمیت بسیار بالای کتاب دارد بنابراین باید روزانه قسمتی از وقت خود را به کتابخوانی اختصاص دهیم.


قریشی اظهار داشت : معجزه پیامبر اکرم کتاب است و با آیاتی برای آموختن خداوند قسم خورده است عیب است که ساعت مطالعات ایرانی ها این چنین کم می باشد .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران نشان دهنه این است که آمریکا از دشمنی دست برنداشته و در جنگ ۸ ساله از صدام حمایت می کرد .

وی افزود : مرگ بر آمریکا مرگ بر تبعیض نژادی استبداد و بی غیرتی است کاندیداهای اننخابات آمریکا ببینید چگونه مسایل بی عفتی را به هم نسبت می دهند.

قریشی در پایان تاکید کرد : عده ی مقام معظم رهبری می گویند و در عمل برخلاف سخنان رهبری اقدام می کنند منافقان خوش زبان خطرناک ترین افراد هستند که در ظاهر حزب الله هستند و در باطن ضد نظام اسلامی حرکت می کند مومنان‌باید توجه کنند منافقان را از درست کاران بشناسند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.