همدان؛

طرح سخاوت بهترین روش برای کمک به درمان نیازمندان است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان گفت: طرح سخاوت بهترین روش برای کمک به درمان نیازمندان در استان است.

طرح سخاوت بهترین روش برای کمک به درمان نیازمندان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد‌صادق صبا افزود: این طرح در سه بخش طبقه‎بندی شده که در طرح سخاوت یک، فرد خیر عهده‎دار حمایت مالی ماهیانه یک یا چند بیمار می‌‏شود و در طرح سخاوت دو هم فرد نیکوکار، کمک هزینه درمان یک بیمار را به صورت ماهیانه تقبل می‌‏کند.

وی اضافه کرد: در طرح سخاوت سه، ماهیانه به صورت دلخواه از سوی خیران سلامت، کمک هزینه به بیماران پرداخت می‎شود.

صبا با ابراز رضایت از اجرایی شدن طرح سخاوت در مجمع خیرین سلامت همدان، گفت: این طرح در جذب و هدایت مشارکت خیران سلامت، تأثیر بسزایی داشته است و توانسته‌‏ایم در هر سه بخش، خیّر جذب کنیم.

وی بیان کرد: در این طرح، پس از شناسایی بیماران، فرد خیّر می‎‏داند که برای چه بیماری هزینه درمانی پرداخت می‏‎کند؛ ضمن اینکه مرتب از وضعیت درمان بیمار اطلاع لازم کسب می‎‏شود.

صبا خاطرنشان کرد: هم اکنون 25 نفر از خیران سلامت در طرح سخاوت مشارکت دارند و انتظار داریم خیران نیکوکار استان در فراگیر شدن این طرح کمک کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با تأکید بر اینکه نحوه همکاری خیران سلامت با مجمع فقط مالی نیست، گفت: افرادی هستند که به منظور پیشگیری و ارتقای سطح سلامت در جامعه، مشاوره‎های اصولی و موثر ارائه می‏‌دهند.

وی افزود: از ایده و دیدگاه نخبگان، متخصصان و افراد صاحبنظر و کارشناس در حوزه سلامت استقبال می‎کنیم؛ چرا که هدف ما پیشگیری از بیماری‏‌ها و ارائه راهکارهای مفید در سلامت جامعه است.

 صبا خاطرنشان کرد: ارائه طرح‏‌های مشاوره‌ای و همفکری در حوزه‎های مختلف سلامت می‎تواند به داشتن جسم سالم، جامعه‎ای مفید و تندرستی مردم، کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.