همدان؛

فضای رایگان برای فعالان ورزش صبحگاهی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: فعالان ورزش صبحگاهی می توانند از فضاهای ورزشی این استان برای فعالیت به شکل رایگان استفاده کنند.

فضای رایگان برای فعالان ورزش صبحگاهی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در همایش پیاده روی شهرستان بهار افزود: تمامی فضاهای ورزشی این استان از ساعت 6 تا 9 صبح برای استفاده عمومی ورزشکاران صبحگاهی و همگانی رایگان است.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای ترویج ورزش همگانی بویژه صبحگاهی، ترغیب قشرهای مختلف مردم به فعالیت ورزشی و کمک به سلامت و تندرستی جامعه اجرایی شده است.

منعم با اشاره به اینکه همدان از استان های فعال و رضایت بخش در توسعه ورزش های همگانی کشور است، افزود: هم اکنون 150 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان فعال است.

این مسئول، همدان را پیشتاز در اجرای طرح 'ورزش برای همه' دانست و افزود: با فعالیت های گسترده در ورزش های همگانی توانسته ایم 23 درصد از جمعیت این استان را در رشته های همگانی فعال کنیم.

وی با قدردانی از توجه ویژه مسوولان دولت تدبیر و امید در توسعه ورزش بویژه در بخش همگانی گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه ششم در ورزش بانوان، معلولین و ورزش همگانی که نشان از عنایت و توجه نمایندگان مجلس در این بخش دارد، شاهد تحول عظیم در این عرصه باشیم.

وی افزود: این مصوبه بدون تردید رشد و توسعه ورزش بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.