همدان؛

نصب بیش از 660 هزار خط تلفن ثابت در همدان

مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت: 698 هزار و 210 خط تلفن ثابت در همدان نصب شده که 607 هزار و 807 خط مشغول به کار است.

نصب بیش از 660 هزار خط تلفن ثابت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قاسم نظری پویا با اشاره به اینکه 91 هزار خط تلفن ثابت در همدان آماده واگذاری است افزود: هزار ظرفیت خالی خط تلفن ثابت با شرایط ویژه در همدان آماده واگذاری است.

وی ادامه داد: حدود 91 هزار خط تلفن ظرفیت خالی در این استان وجود دارد که در صورت وجود متقاضی می توان این خطوط را به آنها واگذار کرد.

نظری پویا با بیان اینکه  هزینه خریداری یک خط تلفن 2 میلیون ریال بوده که در صورت خرید نقدی به مشترکان 10 درصد تخفیف داده می شود خاطر نشان کرد:متقاضیان می توانند نیمی از هزینه را نقدی پرداخت کرده و 50 درصد مابقی را در قالب اقساط 36 ماهه پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه  استان همدان دارای یک هزار و 83 روستای دارای سکنه است که به تمامی این روستاها خطوط تلفن ثابت واگذار شده است تصریح کرد:بعضی  از این روستاها به تلفن بی سیم با تعرفه ثابت مجهز بوده تعدادی از افراد هم نیز از سیستم GSM.WLL استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان  به زیرساخت های مخابراتی استان همدان اشاره کرد واذعان داشت:زیر ساخت ها مطلوب است و به نقاط مختلف استان فیبرنوری هدایت شده است.

نظری پویا یاد آور شد: تلفن ثابت یکی از سرویسهای ارزان برای برقراری ارتباط تلفنی با دیگران است و هر دقیقه مکالمه 45 ریال محاسبه می شود.

وی ابراز کرد:  ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان 33.5 درصد است که همسان با میانگین کشوری است.

نظری پویا میانگین ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر همدان را 42.8 درصد اعلام کرد و ادامه داد: از هر 100 نفر بیش از 42 نفر دارای تلفن ثابت هستند همچنین 607 هزار و 807 مشترک نیز در همدان از تلفن ثابت بهره مند هستند.

انتهای پیام/ ج


برچسب ها: همدان ، خط تلفن ، تلفن ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.