ارومیه؛

برگزاری نشست مشترک آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با کمیته امداد ارومیه

نشست مشترک معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 3 شهرستان ارومیه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این نشست که بمنظور هماهنگی و همکاری بیشتر در شناسایی ، جذب و دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل برگزار شدبا اشاره به عظم جدی آموزش و پرورش جهت شناسایی ، جذب و حمایت از دانش آموزان تارک تحصیل و بازمانده از تحصیل اظهارداشت : متاسفانه شاهدیم که برخی از دانش آموزان بی بضاعت و بدسرپرست و بی سرپرست اقدام به ترک تحصیل می نمایند که در این راستا آموزش و پرورش تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با اجرای طرح های مختلف زمینه های لازم جهت ادامه تحصیل این دانش آموزان را فراهم آورد.

خدیجه محمدی با بیان اینکه در برخی موارد شناسایی دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل برای آموزش و پرورش میسر نیست، ابراز امیدواری کرد با افزایش تعاملات و همکاریهای فی مابین با کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شاهد حل ورفع این موضوع باشیم.

وی موضوع ادامه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت، بی سرپرست و بدسرپرست را از دغدغه های مشترک طرفین اعلام و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته نیز در سایه همکاری های موجود شاهد جذب و ادامه تحصیلی برخی از این دانش آموزان بودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 3 شهرستان ارومیه نیز در این نشست با تاکید بر افزایش تعاملات فی مابین از آمادگی کمیته امداد برای شناسایی و معرفی دانش آموزان واجد شرایط به آموزش و پرورش خبر داد.

خیری زاده با بیان اینکه اجرای این طرح می تواند تا حد زیادی در کاهش بی سوادی و فرهنگسازی تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: توانمندسازی فکری و فرهنگی و بسترسازی برای این موضوع جزو اولویت های کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

در پایان این نشست مقرر گردید در راستای هماهنگی و تعاملات بیشتر طرفین رابطینی را جهت پیگیری امورات مشترک معرفی نمایند .

شایان ذکر است که این نشست بمنظور افزایش همکاریهای فی مابین آموزش و پرورش و کمیته امداد در شناسایی ، جذب و حمایت دانش آموزان بازمانده از تحصیلی تشکیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.