وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد

سید رضا صالحی امیری با حضور در نشست خبری مشهد 2017 در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه های مختلف بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات بازدید کردبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید رضا صالحی امیری با حضور در نشست خبری مشهد 2017 در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه های مختلف بازدید کرد.

صالحی امیری که پس از مراسم تودیع و معارفه از تالار وحدت خود را به مصلی امام خمینی (ره) رسانده بود، در نشست خبری مشهد ۲۰۱۷ گفت: مشهد2017 از وقایع مهم جهان اسلام است. خوشبختانه آیسسکو این سال را به مشهد اختصاص داد و همه مسلمانان جهان عاشق امام رضا (ع) هستند.

وی اظهار داشت: ۴۰۰ جلسه برای پایتخت فرهنگ اسلامی شدن مشهد تشکیل دادیم. هدف آیسسکو حفظ استقلال فرهنگی در برابر تهاجم به تمدن اسلامی است.

وزیر ارشاد بیان کرد: مشهد 2017 اتفاق جدیدی را برای مشهد رقم خواهد زد و آن توسعه توریسم مذهبی است.

صالحی امیری از تشکیل ستادی برای همایش مشهد 2017 خبر داد.

او در این نشست خبری گفت: مشهد نمادی از معرفی هویت شیعی به جهان است. افتخار عظیمی است که مشهد در 2017 پایتخت معنوی جهان اسلام است. اقدامات اجرایی و تبلیغاتی انجام می دهیم و از رسانه ها انتظار تولید خبر داریم.

مشهد، از جانب آیسسکو(سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی ) به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 (دی ماه 1395 تا دی ماه 1396) برگزیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از آن به باز دید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات پرداخت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار