اردبیل؛

کمک نقدی 20 میلیارد ریالی مردم به مدارس استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:در سال تحصیلی جدید اهالی استان اردبیل بالغ بر 20 میلیارد ریال به صورت نقدی به مدارس استان اردبیل کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با اعلام این خبر که جلب مشارکت مردمی و عمومی سیاست و شعار محوری آموزش و پروش است افزود: در این راستا در سال تحصیلی جدید اهالی استان اردبیل بالغ بر 20 میلیارد ریال به صورت نقدی به مدارس کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در استان بیش از 354 مدرسه ساخته و به نظام تعلیم تربیت استان تحویل داده اند گفت: با این تعداد مدرسه بیش از یک هزار و 450 کلاس درس به ظرفیت کلاسهای درسی استان افزوده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: خیرین مدرسه ساز در حال احداث 40 مدرسه در نقاط مختلف استان نیز هستند که با افتتاح آنها 167 کلاس درس دیگر به ظرفیت مدارس استان افزوده می شود.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان در نقاط مختلف استان را گامی مهم در راستای جلب مشارکت های مردمی و ترغیب اولیا برای حضور در مدارس و آشنایی با شوه های مدیریت مدارس عنوان کرد.

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این جلسه گفت:خیرین در یک سال گذشته بیش از 14 میلیارد ریال در قالب های مختلف به مدارس شهرستان نمین کمک کرده اند.

وی افزود: در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با شیوه های مدیریت و کار در ادارات طرح یک روزه مدیریت شهری توسط شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان نمین اجرا می شود.

حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین هم در این جلسه گفت: تعلیم و تربیت اگر در مسیر درست و منطقی خود به پیش برود از لحاظ پرورش نیروی انسانی متخصص،متعهد و متدین هیچ مشکلی در کشور به وجود نمی آید.

وی افزود: در کنار مسائل سخت افزاری و فیزیکی در نظام آموزش و پرورش باید مسائل نرم افزاری از جمله شیوه های تدریس، مواد آموزشی و توجه بیشتر بر مسائل تربیتی و پرورشی مورد نظر واقع گردد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کمک ، نقدی ، مردم ، مدارس ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.