اردبیل؛

پروژه های شاخص عمرانی شهر اردبیل در زمستان متوقف نمی شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل گفت: در فصل زمستان پروژه های عمرانی شهرداری به خصوص تک پروژه های مهم متوقف نخواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید‌رجب شمس با بیان اینکه در فصل زمستان پروژه های عمرانی شهرداری به خصوص تک پروژه های مهم متوقف نخواهد ماند، افزود: در اجرای طرح های قابل افتتاح برای دهه مبارکه فجر نیز در مدت زمان باقی مانده با سرعت و دقت بیشتری عمل خواهد شد.

وی گفت: اکنون فصل رسیدگی به صورت وضعیت هاست که توصیه می کنیم مدیران در رسیدگی به این صورت وضعیت ها با دقت بیشتری عمل کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با ضروری دانستن پیشگیری از عوامل ایجاد کننده تعلل در رویه قراردادها، خاطرنشان کرد: شهردار اردبیل دستور داده است تا لیست پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری مشخص شده و از این پس کارها صرفا به پیمانکاران خوش سابقه سپرده شود.

شمس افزود: موضوع قیر و مشکلات مربوط به خرید آن نیز بررسی شده و مقرر شده است تا به محض خرید قیر و تولید آسفالت، نسبت به روکش آسفالت در معابر سطح شهر اقدام شود و در برخی نقاط نیز در صورت لزوم، زیرسازی شود.

وی گفت: پل های قدس و داروپخش، تقاطع نیار، تقاطع سیدصدرالدین، مجموعه شورابیل و همچنین پروژه های مشارکتی از جمله تک پروژه های مهم شهرداری اردبیل است که به دقت پیگیر هستیم تا به خصوص در ارتباط با پروژه های مشارکتی کمیت و کیفیت مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار