بیرجند؛استاندار خراسان جنوبی:

خواستار افزایش روابط بین المللی

افزایش روابط خارجی ایران، باعث حل مشکلات اشتغال و افزایش تولیدات داخلی می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛ استاندار خراسان جنوبی صبح امروز درهمایش ملی توافق هسته ای از اجرا تا فرصت های پیش رو،در تالار ولایت دانشگاه بیرجند گفت: افزایش روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران و افزایش تعامل های تجاری و اقتصادی با دنیا موجب حل بسیاری از مشکلات می شود.خواستار افرایش روابط بین المللی

مهندس پرویزی افزودمشکلات اشتغال در۴۷سال اخیر با تکیه بر منابع داخلی حل نشده واین مشکلات ربطی به دولت های قبل و بعد نیز ندارد.

وی با بیان اینکه عدم صادرات محصولات موجب ایجاد مشکلاتی در جامعه می شود،گفت: نهادینه شدن فضای آرام سیاسی و امنیتی، امکان صادرات محصول و افرایش سرمایه گذاری خارجی را در داخل کشور به وجود می آورد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مذاکره هسته ای یک توافق و معامله طرفینی است و در اجرای هر توافق نکاتی مورد غفلت قرار می گیرد،افزودممکن است در اجرا، چالش هایی ایجاد شود،بنابراین منتقدانی در عرصه فنی و سیاسی هسته ای کشور وجود دارد.

مهندس پرویزی با بیان اینکه زمینه ی سرمایه گذاری در استان شکل گرفته،گفت خشکسالی ، نبود جاده و ریل ،موضوع اشتغال و سرمایه گذاری را در استان تحت تأثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.