بیرجند؛

لزوم توجه مسئولان به نخبگان و شتاب علمی کشور

مسئولان به تذکرات رهبری در مورد رسیدگی به نخبگان و شتاب علمی کشور توجه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛ امام جمعه خوسف در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبری با نخبگان گفت: روحیه ما باید روحیه استقلال طلبی باشد و این امر جز با تکیه و بها دادن به نخبگان محقق نخواهد شد.لزوم توجه مسئولان به نخبگان و شتاب علمی کشور

حجت الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی افزود:دشمن در صدد است تا نگرش ها را به وابستگی عوض کرده و آن را به شکلی زیبا و مدرن جلوه دهد.

وی گفت: کشور را باید نخبگان بسازند و تذکرات رهبری درباره رسیدگی به نخبگان و شتاب علمی کشور مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه خوسف در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی افزود: این هفته یادآور رشادت نوجوانی است که امام جامعه او را رهبر خود خوانده و از او تجلیل کرد.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی با بیان اینکه شجاعت و بصیرت لازمه نسل جدید است ،گفت: بسیج دانش آموزی باید جوانان مؤمن و انقلابی همچون حسین فهمیده را تحویل جامعه دهد.

وی با بیان مطلب روزنامه صهیونیستی درباره حذف دروس شهادت طلبانه از سیستم آموزشی ایران افزود:باید درس رهبر کوچک به کتاب ها برگردد چرا که روحیه شهادت طلبی ،پشتوانه اعتقادی این ملت است و دشمن از آن بیم دارد.

خطیب نماز جمعه خوسف با انتقاد از کسانی که حرف از سید الشهدا می زنند اما قیام ایشان را تفسیر به رأی می کنند، اظهار کرد: درس حسین(ع) نرفتن زیر بار ذلت است و پیرو مکتب ولایت، با شیطان بزرگ توافق و سازش نمی کند.

حجت الاسلام شاهبیکی در پایان با اشاره به توهین و اتهامات نامزد های ریاست جمهوری آمریکا به هم ،گفت: کشوری که خود را دایه دار مدیریت جهانی می داند، خود به روزی افتاده که دو نفر لات باید بر آن حکومت کنند.

در این مراسم لوح سپاسی از طرف مسئول ستاد امر به معروف خراسان جنوبی، دکتر رضایی به محمد خدابخشی دبیر امر به معروف شهرستان خوسف اهدا شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار