ارومیه؛

ثبت انجمن تخصصی صنایع همگن عایق های رطوبتی آذربایجان غربی

در مهر ماه امسال، پیگیری و ثبت انجمن تخصصی صنایع همگن عایق های رطوبتی استان در اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اهم اقدامات اداره طرح ها و برنامه ریزی های این سازمان در مهر امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی سند توسعه صنعتی، معدنی، تجاری و سرمایه گذاری شهرستان خوی به روز رسانی شد.

سیفعلی ضربی با اشاره به افتتاح دفتر سرمایه گذاری و توسعه صنایع پائین دستی پتروشیمی با حضور معاون استاندار گفت: علاوه بر آن،سومین جلسه راهبری صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز برگزار شد.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در مهر ماه امسال، پیگیری و ثبت انجمن تخصصی صنایع همگن عایق های رطوبتی استان در اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی صورت گرفت.

ضربی از تهیه گزارش پیشرفت پروژه ها و برنامه های سازمان بر اساس نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی(نیپا) خبر داد و افزود: از سوی دیگر در ماه گذشته پیگیری ثبت آمار تولید واحدهای منتخب صنعتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.