همکاری انجمن‌های آنکولوژی ایران و آمریکا با هدف کاهش هزینه‌های درمانی

عضو انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران گفت:‌ امروزه بیماری سرطان در دنیا و کشور ما روند افزایشی پیدا کرده است که علت اصلی آن استرس، تغذیه ناسالم و نبود فعالیت‌های بدنی مناسب است.

امامی فوق تخصصی آنکولوژی و عوض انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بیماری مرموز سرطان اظهار داشت: بیماری سرطان متأسفانه امروزه در دنیا و کشور ما روند افزایشی پیدا کرده است که علت اصلی آن استرس، تغذیه ناسالم و نبود فعالیت‌های بدنی مناسب است و این مسئله سبب شده تا بعد از بیماری قلب و عروق، سرطان دومین علت مرگ و میر در کشور شود.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی از طرف پزشکان و دانشمندان کشورمان در پیشبرد درمان بیماری نهفته سرطان صورت گرفته است که این کنگره یکی از همین اقدامات در درمان بیماری سرطان است.

امامی عنوان کرد: من در کنفرانس‌های مختلفی در سراسر دنیا در مقوله بیماری آنکولوژی شرکت کرد‌م اما این کنگره بین‌المللی پزشکان متخصص خوبی را از سراسر دنیا به کشور آورده است و کارگاه‌های آن نشان از افزایش چشمگیر سطح علمی پزشکی کشور در موضوع انواع سرطان دارد.

فوق تخصصی آنکولوژی و عضو انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران اضافه کرد:‌ این کنگره بین‌المللی با هدف ارتباط با نهادهای پزشکی آمریکا از جمله انجمن آنکولوژی این کشور با هدف کاهش هزینه‌ها و بهبود سطح کیفی درمان انواع سرطان‌ها در کشور انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با همکاری انجمن آنکولوژی، این کنفرانس به کنگره آنکولوژی آمریکا وصل می‌شود و این مسئله به نفع بیماران سرطانی کشور بوده و راه‌های درمانی و هزینه‌های آن بسیار کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.