در روزهای آینده صورت می گیرد؛

افتتاح پایانه مرزی سرو

مدیرکل راهداری وحمل ونقل آذربایجان غربی از افتتاح پایانه مرزی سرو در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در دیدار حضرت پور نماینده مردم ارومیه با مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی حضرت پور به وضعیت جاده های استان اشاره کرده و خواستار رسیدگی بیش از پیش به ورودی شهر ارومیه شدند.ایشان از ورودی شهر به عنوان ویترین یک شهر نام برده و نسبت به زیبا سازی آن تاکید کردند.

روح ا.. حضرت پور به وضعیت ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو اشاره کرده و خواستار تسریع در ساخت و ساز و عملیاتی کردن آن اشاره نمودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه این دیدار با اشاره به ادغام راهداری و حمل و نقل و پایانه ها اظهار داشت طی دو ماهی که از این ادغام می گذرد بازدیدهای مستمری از محورهای استان صورت گرفته و نسبت به رفع مشکلات آن تصمیمات مهمی اتخاذ گردیده است که به مرور زمان نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

ایشان نیز از توجه ویژه به ورودی شهرها از جمله شهر ارومیه یاد کرده و اعلام نمودند که به زودی نسبت به رفع مشکلات و زیباسازی آن اقدام خواهد شد.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال برای پایانه مرزی سرو خبر داد و افزود: در روزهای آتی پروژه پایانه مرزی سرو به مساحت 3500 متر مربع شامل دو طبقه و محوطه پروژه به مساحت 8000 متر مربع کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: افتتاح ، پایانه ، مرزی ، سرو ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.