لزوم برگزاری دورهای مهارتی در دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به لزوم اجرای طرح مهارتی دانشجویان گفت: با کمک کانون های دانشجویی می‌توان دوره های مهارتی همراه با ارائه مدرک را برای دانشجویان برگزار کرد

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این طرح برا دانشجویان به صورت کاملا رایگان است  در غیر این صورت شهریه شامل دانشجویان خواهد شد که بخواهند دوره های بیشتری را در این دوره طی کنند.

وی ادامه داد: شرکت نکردن دانشجویان در این دوره به منزله این نیست که نمی توانند فارغ التحصیل شوند این دوره به طور کامل به صورت داوطلبانه و آزاد صورت می گیرد.

سلیمی تصریح کرد: شرکت در این دوره مهارتی دانشگاه علامه طباطبایی برای برخی دانشجویان از رشته ها و گروه های این دانشگاه کاملا رایگان است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: این دوره های مهارتی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری مرکز تخصصی آموزش های آزاد دانشگاه و معاونت فرهنگ دانشگاه و جهاد دانشگاهی این دانشگاه صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: برخی نشریات تخصصی دانشجویان دانشگاه ما چیزی کم‌ از نشریات تخصصی اساتید، ندارند.

سلیمی یادآور شد: کانون‌ها متناسب با تخصص و فعالیت خود می‌توانند این دوره‌ها را برگزار کنند در این راستا می‌توان با مؤسساتی همکاری کرد که دانشجویان ما بتوانند مدرک تخصصی نیز در این زمینه دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار