بدهی 400 میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از میزان بدهی بیمه‌ها به بیمارستان‌های تابعه آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد حاجی میراسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به میزان بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه گفت: در مجموع بیمه‌ها 400 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی ایران بدهکار هستند.

وی با اشاره به میزان پرداختی کارانه در بیمارستان‌های تابعه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: کارانه پرداختی در بیمارستان‌ها متفاوت است و بعضی از بیمارستان‌ها تلاش بیشتری برای دریافت مطالبات خود از بیمه ها کرده و توانسته‌اند کارانه را تا اردیبهشت ماه پرداخت کنند.

حاجی میراسماعیل افزود: متأسفانه بعضی از مراکز درمانی مانند بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سایر مرکزها عقب‌تر هستند. در این مرکز کارانه پرسنل و پرستارها تا اسفند و کارانه پزشکان تا بهمن ماه پرداخت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به تأخیر یک ماهه در پرداخت کارانه پزشکان نسبت به پرسنل گفت: ‌به دلیل ضعف اقتصادی در بعضی از پرسنل، کارانه آنها را یک ماه زودتر از پزشکان پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به قول‌های داده شده از طرف بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ایران برای پرداخت مطالبات گفت: امیدواریم تا یک یا دو هفته آینده با دریافت بخشی از بدهی خود از بیمه ها گشایشی ایجاد شود و بتوانیم کارانه حداقل دو تا سه ماه همکاران را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار