شهرکرد؛

فدراسیون اسکی به دنبال ایجاد مدارس اسکی است

رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: این فدراسیون به دنبال ایجاد مدارس اسکی در استان هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید عبدی افتخاری در نشست مجمع سالانه هیأت اسکی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت فراهم شدن امکان پرداختن بیشتر علاقمندان به این رشته ورزشی تأکید کرد و افزود: مجامع اسکی در استان ها باید به دور از تشریفات و دارای یک ساختار استاندارد و قانونی باشد.

وی افزود: فدراسیون اسکی به دنبال ایجاد مدارس خصوصی اسکی در سطح استان ها با هدف آموزش اسکی در سنین نوجوانی است.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به بدهی 12 میلیارد ریالی این فدراسیون اضافه کرد: این بدهی باعث کند شدن روند برنامه های فدراسیون شد.

افتخاری با بیان تدوین برنامه های فدراسیون اسکی، برنامه ریزی برای حضور در مسابقات آسیایی ژاپن و المپیک زمستانی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر نیز حمایت اسپانسر از رشته ورزشی اسکی کاهش یافته بود که اکنون به دنبال رایزنی برای جذب اسپانسر هستیم.

افتخاری، تمرکز زدایی از تهران و پیست های شمشک و دیزین را از دیگر برنامه های فدراسیون بیان کرد و گفت: استان هایی که پیست اسکی دارند باید بتوانند در پرورش استعدادهای تیم ملی این رشته نقش آفرین باشند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق مناسب برای توسعه این رشته ورزشی است که با همکاری بخش خصوصی می توان در این زمینه اقدام کرد.

در پایان این نشست، ورزشکاران و مربیان اسکی استان چهارمحال و بختیاری، خواستار دریافت تجهیزات به روز این رشته ورزشی از سوی فدراسیون شدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.