ایلام؛

پاره شدن پرده گوش دانش آموز دهلرانی درمدرسه

پدر یکی از دانش آموزان با ضرب وشتم، پرده گوش یکی از هم مدرسه ای های پسرش را پاره کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در یکی از دبستان های پسرانه شهر دهلران دانش آموزی به دلیل ضرب وشتم شدن از سوی  یکی از اولیای دانش آموز دیگر پرده گوشش پاره شده است.
 
براساس اعلام افراد حاضر درصحنه ، گویا این دانش آموز با دانش آموز دیگری درگیری لفظی و یا فیزیکی پیداکرده و آن دانش آموز پس از این درگیری به پدر خود خبر می دهد.
 
پدر دانش آموز که از ناراحتی فرزندش عصبانی می شود به دبستان می آید و سیلی محکمی به گوش وی می زند و پس از کمی درگیری پدر به دفتر هدایت می شود.
 
مسئولان دبستان به پدر دانش آموز سیلی خورده خبر می دهند تا به دبستان بیاید و پس از روبرو شدن دو پدر، باردیگر درگیری ایجاد می شود که مسئولان دبستان میانجی گری کرده و در همین حین پدر خطاکار از دبستان خارج می شود.
 
پدر دانش آموز سیلی خورده از اولیای آن دانش آموز اعلام شکایت کرده است و پرونده آن در شعبه انقلاب دادگستری دهلران در حال بررسی می باشد.
 
بر اساس معاینه پزشک قانونی پرده گوش این دانش آموز پاره شده است و شاید این دانش آموز مابقی عمر خود را مجبور باشد ازیک گوش ناشنوا زندگی کند.
 
اما به راستی چرا باید اولیای یک دانش آموز بتواند به راحتی به یک دبستان برود و دانش آموزی را مورد ضرب و شتم قرار دهد؟!برخی از دانش آموزان گفته اند درآن لحظه مدیر دبستان در مدرسه حضور نداشته واگر وی دروقت فعالیت مدرسه درمحل کارش حضور میداشت میتوانست هم از درگیری دو دانش آموز جلوگیری نماید هم اینکه باید در مدرسه به روی افراد غیر دانش آموز بسته میشد.
 
بر اساس شنیده ها؛ مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و فرهنگیان شاغل در آن دبستان به عیادت آن دانش آموز نرفته اند و این باعث می شود تا خانواده آن دانش آموز احساس کنند که این اتفاق نادر برای آموزش و پرورش شهرستان دهلران مهم نباشد.
 
امید است حال این دانش آموز بهبود یابد و مسئولان آموزش و پرورش نیز چاره ای بیاندیشند تا چنین اتفاقاتی در هیچ مدرسه ای به وقوع نپیوندد.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.