بیرجند؛

صدور بیش از 1800 پروانه صنفی در خراسان جنوبی

در 7 ماهه نخست سال جاری هزار و 877 پروانه کسب صنفی در استان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی هدف دولت را توانمندسازی و تقویت تشکل های خصوصی و مردم نهاد در سطح جامعه دانست و گفت: در این راستا طی 7 ماهه نخست سال جاری در خراسان جنوبی تعداد هزار و 877 پروانه کسب صنفی صادر که از این تعداد 347 پروانه تولیدی، 907 پروانه توزیعی و 623 پروانه خدماتی و خدمات فنی است.

الیاس جویبان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد پروانه های صادره از نوع توزیعی است، افزود: شهرستان های بیرجند ، قاین و فردوس به ترتیب بیشترین آمار پروانه های صادره را به خود اختصاص داده اند .

وی با بیان اینکه بازار دارای نقشی بسیار اثرگذار در رونق کسب و کار و اشتغال به عنوان مهمترین هدف دولت در سال 95 است، گفت: در این راستا 2هزار و847 نفر نیز مشغول به کار شده اند.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی افزود: برآورده ساختن انتظارات مردم و مصرف کنندگان به بهترین شکل ممکن مهمترین رسالت اصناف است و رونق کسب و کار بازار،تنها با ایجاد رضایت مندی مطلوب در میان مصرف کنندگان تحقق خواهد یافت.

جویبان گفت: بازار در طول تاریخ همواره یکی از ارکان اساسی و جدایی ناپذیر جامعه اسلامی بوده و اکنون به عنوان عنصری تعیین کننده به طرق مختلف در جامعه در حال نقش آفرینی است.

وی ابراز امیدواری کردکه با آزادی عمل بیشتر و حمایت های لازم ، اصناف با یک برنامه ریزی و هدف گذاری مطلوب در سال جدید بتواند زمینه رضایت مندی مصرف کنندگان و در نهایت جامه عمل پوشاندن به اهداف و سیاست دولت را در زمینه رونق کسب و کار فراهم آورد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.