نگرانی موسوی برای هندبال ایران؛

پدیده اروپا:حال هندبال ما خوب نیست/ ستاره‌های ایرانی نباید خاموش شوند

ستاره تیم ملی هندبال و پدیده اروپا معتقد است اوضاع هندبال ایران به‌سامان نیست.

پدیده اروپا:حال هندبال ما خوب نیست/ ستاره‌های ایرانی نباید خاموش شوندعلیرضا موسوی، پس از انتخابش به عنوان پدیده هندبال اروپا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: به مدت 5 سال در اروپا هستم و هر فصل قراردادی یک ساله می‌بندم اما امسال برای دومین سال است که در تیم دیناموبخارست رومانی حضور دارم.


موسوی درباره انتخابش به عنوان پدیده هندبال اروپا توضیح داد: خدا را شکر تا امروز روند رو به رشد و خوبی را در هندبال اروپا داشتم. حالا خیلی‌ها من را در این قاره می‌شناسند و خوشحالم این افتخار را برای هندبال ایران به دست آوردم.

وی با اشاره به حضور برادران استکی در تیمش ادامه داد: بسیار خوشحالم که اله‌کرم و سجاد اینجا حضور دارند. واقعاً داشتن هموطن و هم‌بازی در اروپا نعمت است. ما هرسه از بازیکنان اصلی تیم به حساب می‌آییم و کادر فنی نگاه ویژه‌ای به ما دارد.


پدیده اروپا با مقایسه هندبال این قاره و آسیا افزود: سطح هندبال این 2 قاره تفاوت زیادی دارد. متاسفانه خبرهای خوبی از هندبال ایران نمی‌شنوم و حال هندبال ایران خوب نیست. قبلاً خیلی بهتر بود. در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد. این ستاره‌ها نباید خاموش شوند و امیدوارم به اروپا راه یابند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار