پناهنده:بی برنامگی در لیگ امسال بیداد می کند

سرپرست تیم سپاهان گفت: فدراسیون هندبال برنامه مشخصی به باشگاه ها ارائه نداده است.

پناهنده:بی برنامگی در لیگ امسال بیداد می کنداسماعیل پناهنده در گفتگو با خبرنگار توپ وتورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری لیگ هندبال  اظهار کرد: با اینکه چند هفته ای از برگزاری لیگ هندبال می گذرد فدراسیون برنامه مشخصی به باشگاهها ارائه نداده است و وضعیت حضور در شهرها و میزبان ها به صورت تلفنی اعلام می شود .این بی برنامگی از سوی فدراسیون هندبال است که هنوز برنامه مشخصی به باشگاهها رسما اعلام نکرده است و این مسئله یکی از ضعف های بزرگ فدراسیون است.

وی درخصوص تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم سپاهان تیم جوان و پر انرژی است و با حمایت طاهری مدیر عامل سپاهان و سرمربی این تیم، روزهای خوبی در انتظار تیم سپاهان است. 80 درصد بازیکن جوان و 20 درصد بازیکن بزرگسال در تیم سپاهان امسال حضور دارند، که به جز سعید حیدری راد تمام بازیکنان بومی هستند.

 وی خاطر نشان کرد:امیدوارم بتوانیم در آینده ای نزدیک مانند گذشته در لیگ برتر بدرخشیم، چرا که 13 دوره قهرمان لیگ برتر هندبال بودیم. متاسفانه تیم های مطرح هندبال مانند منیزیم و مس کرمان در لیگ امسال حضور ندارند و این مسئله جای تاسف است.

سرپرست سپاهان در ادامه گفت: تیم های جدیدی در لیگ ستارگان امسال وجود دارند که شناختی از این تیم ها نداریم. حتی نمی دانیم تیمی به نام مرودشت از کجا آمده است!!! 

وی در خصوص فدراسیون هندبال گفت:امیدوارم به زودی انتخابات فدراسیون هندبال برگزار شود و وضعیت بلاتکلیفی هندبال کشور مشخص شود تا با توجه به منابع اقتصادی لیگ، با حامیان مالی خوبی روبرو شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.