بابا صفری: نگرانی برای قراردادم در فصل آینده ندارم/ گزتپه یکی از تیم های مطرح اروپا است

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تیم گزتپه یکی از تیم های شناخته شده اروپایی است و برای قراردادم در فصل آینده نگرانی وجود ندارد.

محسن باباصفری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر در تیم گز تپه ترکیه به مدت یک سال تا پایان تیرماه 96 قرارداد دارم .

این تیم یکی از تیم های معروف بوده و دارای امکانات و زیرساخت عالی است، تیم گزتپه یکی از تیم های شناخته شده و حرفه ای اروپایی است.

وی خاطر نشان کرد: تیم گز تپه ترکیه دارای مدیر عامل قوی و کادر حرفه ای خوبی است که به زودی با درخشش بازیکنانش در رده تیم های سطح بالای اروپا قرار می گیرد. لیگ ترکیه، نیز در حال برگزاری است که این تیم تاکنون صاحب 5 پیروزی و 3 شکست شده  و در رده چهارم جدول لیگ باشگاه ها قرار دارد.

لژیونر تیم گزتپه ترکیه در خصوص وضعیت قراردادش با این تیم بیان کرد: قراردادم با این تیم به صورت 2 ساله است که سال اول تا پایان تیر ماه سال آینده و سال دوم بدون مبلغ بسته شده است، فعلا تصمیمی برای ادامه قرارادادم ندارم و در تیم گز تپه باقی خواهم ماند زیرا در قراردادم مسائلی قید شده است و در آینده باید با توجه به آنها برنامه ریزی می کنم. من از تیم گزتپه ترکیه رضایت دارم و آنها به ماندن من  برای ادامه فعالیتم علاقمند شده اند، همچنین فرصت زیادی برای فکر کردن به برنامه هایم تا فصل آینده دارم اما فعلا ذهنم درگیر آن  مسئله نیست.

وی تصریح کرد: تیم گزتپه ترکیه در چلنج کاپ اروپا نیز حضور دارد و در دور رفت مقابل تیم های آپ هلند صف آرایی کرده است و با نتیجه 22 بر 20 پیروز میدان شده است، دور برگشت امروز شنبه 6 آذرماه به میزبانی هلندی ها برگزار می شود که در صورت پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

بابا صفری در خصوص وضعیت ملی پوشان در لیگ برتر هندبال و اروپایی ها عنوان کرد: خوشبختانه لژیونرهای خوبی در سطح اروپا حضور دارند و شاهد درخشش آنها در تیم های مختلف هستیم، همچنین طبق اطلاعاتی که دارم همه ملی پوشان در لیگ برتر هندبال ایران حضور دارند اما قراردادشان رضایت بخش نیست، مطمئن هستم با درخشش ستاره های هندبال ایران در تیم های خارجی در آینده ای نه چندان دور تیم ملی خوبی خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم لیگ برتر هندبال رفته رفته مانند گذشته بهتر و پویا تر شود و شاهد حضور ستارگان جوان بیشتری در این رقابت ها باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار