کارشناس هندبال:

توکلی دو ملیتی است/ در اساسنامه پست نایب رییس کمیته بین الملل وجود ندارد

کارشناس هندبال درباره حکم نایب رئیسی کمیته بین الملل فدراسیون هندبال برای داوود توکلی گفت: چنین پستی در اساسنامه فدراسیون وجود ندارد.

توکلی دو ملیتی است/ در اساس نامه پست نائب رییس کمیته بین الملل وجود نداردبه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان بهزاد سلجوقی کارشناس هندبال در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص حکم نایب رئیسی که از سوی فدراسیون هندبال به داوود توکلی داده شده است گفت: در زمان ریاست رحیمی طی حکمی توکلی که فردی دو ملیتی است، به عنوان نایب رئیس امور بین الملل فدراسیون هندبال معرفی شد، در حالیکه در اساسنامه فدراسیون مصوبه هیأت دولت، ما اصلاً پستی با عنوان نایب رئیسی کمیته بین الملل فدراسیون ها نداریم. در ابتدا اصلاً این شکل گیری اشتباه بوده و مجدداً اشتباه تمدید شده است. 

سلجوقی اضافه کرد: ما قوانین متعددی داریم که از صد سال پیش در ایران حاکم است، مبنی بر اینکه دو ملیتی ها حق اشتغال ندارند؛ اخیراً هم مقام معظم رهبری، هیأت دولت و ارگان های بازرسی کشور نسبت به این مسئله جدیت بیشتری از خود نشان می دهند. توکلی علی رغم اینکه از سوی جمهوری اسلامی ایران با پست نامشروع خود در فدراسیون آسیایی و جهانی سمت داشته است، اصرار دارد مجدداً از طرف ایران به فدراسیون های آسیایی و جهانی معرفی شوند و در همین راستا فشارهای زیادی از سوی اطرافیان وی به ارگان ها آورده شده که بتوانند این معرفی را بگیرند. 

وی در پاسخ به این پرسش که شما چنین اتفاقاتی را چطور برداشت می کنید، اظهار کرد: نادیده گرفتن قانون را شاهد هستیم. به راحتی چنین اتفاقاتی می افتد؛ 20 سال است که این مسائل را می بینیم، اما اقدامی را از سوی مسئولان صورت نمی گیرد؛ منتهی این بار به دلیل اینکه توکلی در فدراسیون آسیا داد و ستدهایی انجام داده است، بسیاری از افراد برایشان انگیزه ایجاد شده که جلوی این داد و ستدها را بگیرند؛ حتماً هم این اتفاق خواهد افتاد. ما در ایران بالاتر از قانون، فرمایش مقام معظم رهبری را داریم که ایشان به کرات اعلام کرده اند دوملیتی ها حق اشتغال ندارند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار