حسن پور:تیم نیروی زمینی از پتانسیل بالایی برخوردار است

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی هندبال گفت:تیم نیروی زمینی دارای پتانسیل بالایی است و رفته رفته پله های ترقی را طی می کند.

حسن پور:تیم نیروی زمینی از پتانسیل بالایی برخوردار استمرتضی حسن پور در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان :تیم نیروی زمینی تیمی جوان و کم تجربه است و به نوعی سال های اول و دوم حضور برخی از این جوانان در لیگ برتر کشور  است . 

وی افزود : به عقیده من این جوانان آینده روشنی دارند ودارای پتانسیل هستند و با تلاش و پشتکار  قطعا تا پایان لیگ برتر عملکرد خوبی به نمایش می گذارند و رفته رفته به سکوهای برتر لیگ نزدیک می شوند.

حسن پور در خصوص داوری در لیگ برتر هندبال امسال گفت: هندبال یکی از رشته های پرتنش و تهاجمی ورزشهاست و از تنش و درگیری بالایی برخوردار است.

قطعا داوری این رشته نیز نسبت به دیگر رشته ها مشکل تر است و با آموزشها و قوانین جدید داوری که در اختیار آن ها قرار گرفته شده شاهد قضاوت های خوبی در هفته های نخست لیگ برتر بودیم که در آینده بیش از پیش بهتر خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه نیروی زمینی در خصوص مشکلات سالن مسابقات تیم نیروی زمینی خاطر نشان کرد:شرایط مسابقات رشته های مختلف متفاوت است و کفپوش این سالن کمی دارای اشکال است  که به زودی رفع می شود، همچنین تابلو  اسنوبرد  نیز کمی دارای مشکل است که به زودی برطرف می شود و در میزبانی های نیروی زمینی این سلن نقصی به وجود نیاید .


برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر آقایان:

پنجشنبه 11 آذر

بیتا سبزوار – فولاد مبارکه سپاهان / ساعت 17

هپکو اراک – نوین قطره مهر پارسه مرودشت / ساعت 16


جمعه 12 آذر

نفت و گاز گچساران – مس کرمان / ساعت 16

توسعه و عمران بافق – شهرداری کاشان / ساعت 16

شهرداری ارومیه – نیروی زمینی تهران / ساعت 16
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار